Een nieuwe website

Een nieuwe website, een nieuw logo en als straks het nieuwe briefpapier en de kaartjes binnen zijn een compleet nieuw elan voor Stereo Focus. We waren er aan toe en we zijn er blij mee. Waarom we er aan toe waren? Stereo Focus is groeiende en er werd hard gewerkt het afgelopen jaar. Merkten de bezoekers van onze website hier iets van? Vermoedelijk maar weinig. De eigen website stond stilletjes te verstoffen en degenen die ons portfolio bekeken troffen er zelden of nooit een update aan. Belangrijk is dan ook dat het portfolio vanaf vandaag weer up to date is.

Naast het updaten van het portfolio is ook de algehele look & feel van Stereo Focus onder handen genomen. Het oude jasje paste niet meer. Met betrekking tot de website: Te frivool, te design en teveel de uitstraling van een onderneming gericht op webdesign. Nou zijn we uuuh, nog steeds best frivool… en ook liefhebber van producten die vallen onder de noemer design, maar Stereo Focus is meer dan webdesign alleen.

De afgelopen jaren is de doelstelling een full service marketing en communicatie bureau te zijn ingewilligd door succesvol aan de slag te zijn met een diversiteit aan disciplines. We schreven teksten, gaven vorm aan passende brochures en ontwikkelden merknamen, logo’s en complete huisstijlen. Ook voor consultancy en complexe marketing vraagstukken wist men Stereo Focus te vinden. Zodoende een nieuwe identiteit en dito website met een look & feel die hopelijk beter aansluit bij onze corporate identity.

Voor nu graag tot ziens aan de Grote Markt in Zwolle. Zijn er vragen, opmerkingen of broeit er feedback ter verbetering van de nieuwe website: we horen het natuurlijk graag!

-
Herman Grendelman – Creative Director
Stereo Focus | Marketing & Reclamebureau
Zwolle

Comments

comments

css gallery