Drie jaar Stereo Focus!

Het is zomer en we leven in het jaar 2008. Wat te doen na een studie digitale communicatie en een aantal jaren werken in diverse keukens? Precies, voor jezelf beginnen! Inmiddels is het augustus 2011 en viert Stereo Focus haar driejarig bestaan. Na drie jaar hard werken staat er een full service bureau met een solide fundament en een divers portfolio waar we trots op zijn.

Waar Stereo Focus begon als internetbureau hebben we de doelstelling door te groeien tot een full service marketing & communicatie bureau niet links laten liggen. We ontwikkelden merknamen zoals RedFabric en VanWanten en gingen aan de slag met branddesign. Gaven vorm aan passende logo’s, gingen aan de slag met stationery en lieten puike brochures bij de drukker vandaan komen. Of we een pand kunnen voorzien van de juiste merkuitstraling? Inmiddels heeft RedFabric vestigingen in Rotterdam, Reeuwijk en Lelystad. Loop er eens binnen en see for yourself. We schreven copy en ho stop! Genoeg zelfbevlekking.

Genoeg over wat geweest is. Laten we ons concentreren op hetgeen ons nog te wachten staat. Het marketing & communicatie landschap is de afgelopen jaren sterk veranderd. Social Media is de hype voorbij en media zoals Facebook en Twitter zijn inmiddels volwassen media die zich uitstekend lenen voor branding, communicatie met de doelgroep en het aangaan van een dialoog met consument en prospect.

Met de komst van de smartphone werd het internet mobiel, tablets als de Ipad van Apple brachten nieuwe mogelijkheden en kansen. De desktop thuis raakt in de vergetelheid, een kwestie van tijd en ook de tablet is mainstream. Social media en het internet wat mobiel werd roepen terechte vragen op: Werkt onze website op een Iphone en is het een idee om het maandelijkse relatiemagazine ook beschikbaar te maken op de IPad? Wat kan ik met Twitter en hoe is het van toegevoegde waarde voor mijn onderneming? Hoe rol ik een viral uit op facebook en zit mijn doelgroep hier eigenlijk wel op te wachten?

Stereo Focus is nauw betrokken bij de laatste ontwikkelingen en integreert deze nadrukkelijk in haar dienstverlening? Hoe we dit doen: hou ons weblog in de gaten of kom eens langs met de vragen of mogelijke oplossingen die u in gedachten heeft.

Voor nu willen we onze relaties en opdrachtgevers danken voor het vertrouwen en nu op naar hetgeen nog komen gaat. Thanks en tot ziens aan de Grote Markt in Zwolle!

-
Herman Grendelman – Creative Director
Stereo Focus | Marketing & Reclamebureau
Zwolle

Comments

comments

css gallery