Stereo Focus + Serendipi

Afgelopen jaar heeft Stereo Focus haar bijdrage geleverd bij de ontwikkeling van Flo. Revolutionaire webbased software die het denken over en gebruiken van software naar een nieuw niveau zal brengen. Flo is een product van Serendipi. Serendipi is enkele jaren geleden geboren als een spin-off van de grootste aanvrager en administrateur van ESF subsidies in Nederland.

Vanuit deze basis zijn een aantal producten ontstaan die het werken met en in software modelleert naar de gewenste bedrijfsprocessen. Daarbij zijn elementen als gebruikersgemak, veiligheid, transparantie van proces en aansturing gekoppeld aan de hoogst mogelijke standaarden op het gebied van compliance en accountability.

Serendipi begint aan een nieuw hoofdstuk. Het vermarkten van de software en zodoende het brengen van de oplossingen naar de doelgroep. Ook in dit proces zal Stereo Focus haar bijdrage leveren. Als onderdeel van het marketing team zal Stereo Focus zich met name bezig houden met door het internet geboden mogelijkheden die bijdragen aan het invullen van marketing doelstellingen.

Hierover later meer. Voor nu is met betrekking tot de webpresence van Serendipi een eerste bijdrage geleverd in de vorm van een website. Clean en clever en een eerste aanzet naar een bredere invulling. Online te bezichtigen op www.serendipi.nl

-

Herman Grendelman – Creative Director
Stereo Focus | Marketing & Reclamebureau
Zwolle

Comments

comments

css gallery