Stichting Mobiliteit Nederland

Het gaat niet goed met de sector Transport & Logistiek. Onderwijs en interesse lopen terug en steeds meer bedrijven krijgen te maken met een groeiend personeeltekort. Daarom: Stichting Mobiliteit Nederland! Stereo Focus tekende voor corporate identity & webpresence.

Vakschool Transport & Logistiek
Speerpunt van de Stichting Mobiliteit Nederland is de logistieke vakschool. Een nieuw en uniek initiatief in Nederland compleet toegespitst op de behoeften van werkgevers en toekomstige werknemers. Een vakschool voor VMBO jongeren die in Deeltijd (BBL) een MBO opleiding willen behalen in de logistiek. Leren op de werkplek, e-learning, e teaching en via een persoonlijke leercoach alle vereiste diploma’s behalen zodat meteen door kan worden gestroomd bij deelnemende bedrijven.

Coporate Identity
Stereo Focus mocht een bijdrage leveren in coporate identity en website. Te beginnen met een logo. De trefwoorden: landelijke uitstraling, sierlijk professioneel en geschikt voor twee doelgroepen. Deelnemende bedrijven en aspirant studenten. Na creatie van het logo werd een huisstijl ontwikkeld. Onderstaand afbeeldingen van het logo en verschillende stationary elementen.

Website
Tot slot werd een krachtige website gerealiseerd. Ook hier worden twee doelgroepen bedient, een moderne look & feel en ontwikkeld vanuit de doelstelling nieuwe bedrijven en studenten te werven. De nodige call to actions bleven dus niet achterwege. De website werd geleverd met een cms en maakt gebruik van moderne technieken als HTML5 en CSS3. Uiteraard is de website goed te benaderen vanaf verschillende platformen en browsers. Bekijk hier de website: www.stichtingmobiliteitnederland.nl

-

Herman Grendelman – Creative Director
Stereo Focus | Marketing & Reclamebureau
Zwolle

Comments

comments

css gallery