Boodschappenonline

Rebranding: van Trilogics naar Boodschappenonline

Boodschappenonline

Boodschappenonline is de nummer 1 boodschappenservice in Nederland. Boodschappenonline levert zonder bezorgkosten boodschappen aan kinderdagverblijven en sinds enige tijd ook aan alle andere bedrijven en instellingen die graag gemakkelijk, flexibel en tegen scherpe tarieven hun boodschappen in huis halen.

Van Trilogics naar Boodschappenonline

Boodschappenonline, inmiddels klinkt het zo vertrouwd maar voorheen ging de dienstverlener door het leven onder de naam Trilogics. Een naam die lekker bekt maar niet helemaal past bij de dienstverlening en het bestaansrecht van de onderneming. Tijd voor een nieuwe merknaam: Boodschappenonline!

Rebranding: op alle fronten aan de slag

Nadat de nieuwe merknaam geformuleerd was ging Stereo Focus op drie fronten aan de slag. Er werd een nieuwe website gerealiseerd, de huisstijl werd onder handen genomen en tot slot werd gewerkt aan een campagne om de overgang naar de nieuwe merknaam soepel te laten verlopen.

De nieuwe website

De nieuwe website is helemaal Boodschappenonline. Vriendelijk, remarkable en qua techniek helemaal van deze tijd. Gezien de huisstijl van Boodschappenonline voor Stereo Focus een kans om lekker creatief aan de slag te gaan.

En verder...

We verzorgden een gedegen campagne, de stationery werd helemaal aangepast aan de nieuwe richtlijnen en de bezorgbusjes? Ook die werden voorzien van een nieuwe set stickers.

css gallery